Πανηγυρικά εορτάσθηκε στον Ι. Ν. Εσταυρωμένου Ταύρου η Υψωσις του Τιμίου Σταυρού

Πανηγυρικά εορτάσθηκε στον Ι. Ν. Εσταυρωμένου Ταύρου η Υψωσις του Τιμίου Σταυρού

Με μεγαλοπρέπεια και κατάνυξη εορτάσθηκε η Υψωσις του Τιμίου Σταυρού στον Ι. Ναό Εσταυρωμένου Ταύρου. Στον πανηγυρικό Εσπερινό χοροστάτησε ο Σεβασμιωτατος Μητροπολίτης Κορωνείας κ. Παντελεήμων πλαισιωμένος από τους ιερείς του Ναού Αρχιμ. Ισίδωρο Μπαϊρακτάρη,προϊστάμενο και Πρωτοπρ. Παναγιώτη Γκουλιαμτζή. Επίσης πολλοί, ιερείς από όμορες και άλλες ενορίες προσήλθαν για να συμμετάσχουν στην Πανηγυρη. Πλήθος πιστών καθ' όλη την διάρκεια του Εσπερινού προσέρχονταν γιά να προσκυνήσουν τον Τ. Σταυρό.
Στο σύντομο κήρυγμά του ο Μητροπολίτης Κορωνείας τόνισε ότι ο Σταυρός είναι το σύμβολο του αγώνος και της νίκης,της ταπεινώσεως και της δόξης του θανάτου και της Αναστάσεως. Και η ζωή του πιστού είναι αγώνας,ταπείνωση και θάνατος του παλαιού ανθρώπου. Αλλά και νίκη ,δοξα και ανάσταση ! Γι 'αυτό μπορούμε να επαναλαμβάνουμε μαζί με τον Απ. Παύλο " εμοί δε μη γένοιτο καυχάσθαι ειμή εν τω σταυρώ του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού " ( Γάλ. στ, 14 ).Με τον Σταυρό ως καύχημά μας ας προχωρήσουμε στη ζωή όρθιοι αγωνισταί και νικηταί,κατέληξε ο Σεβασμιώτατος.
Το πρωΐ της κυριωνύμου ημέρας της εορτής ο ίδιος Αρχιερεύς χοροστάτησε στον Όρθρο,προεξήρχε της Θ. Λειτουργίας και εκήρυξε τον Θ. Λόγον.
Υψώνεται σήμερα στο κέντρο της Εκκλησίας, είπε, ο Σταυρός. " Το νικοποιόν όπλον " ( Σωφρόνιος Ιεροσολύμων ), " το των κακών αλεξιτήριον " ( Γρηγόριος Νύσσης ), " το
κεφάλαιον των αγαθών απάντων " ( Ιωάννης Χρυσόστομος ).
Ο Σταυρός, το όργανο της απολυτρώσεως είναι μία από τις ουσιώδεις λέξεις και έννοιες, που το άκουσμά τους φέρνει στο νου  μας την σωτηρία μας. Ο Σταυρός δεν είναι πιά όργανο καταδίκης και όνειδος, αλλά τίτλος τιμής και δόξας πρώτα για τον Χριστό και έπειτα για τους πιστούς.
Για τον Ευαγγελιστή Ιωάννη ο Χριστός " υψώθη " στον Σταυρό. Προχωρεί ο Χριστός στον Σταυρό με μεγαλοπρέπεια. Ανεβαίνει θριαμβευτικά σαν να ανεβαίνει σε θρόνο. Γιατί εκεί θεμελιώνει την Εκκλησία Του. Για τον Απ. Παύλο ο Σταυρός είναι " Θεού δύναμις και Θεού σοφία " ( Α Κοριν. α, 24 ).Μέσα στην καρδιά του πιστού γίνεται το σύνορο ανάμεσα σε δύο κόσμους. Του κόσμου, που βλέπει μόνο το χώμα και του κόσμου, που ατενίζει τον ουρανό. Δηλ. που εμπνέεται από το Πνεύμα του Θεού.
Όμως αν ο πιστός δεν αγωνίζεται, είναι δυνατόν με την ζωή του να ανασταυρώνει τον Χριστό. Σε μια εποχή που πολλοί και πολλά θέλουν να βγάλουν το ιερό σύμβολο  του Σταυρού από την ζωή μας.
Όμως ματαιοπονούν. Βασίλεια,αυτοκρατορίες, θρόνοι, καθεστώτα συντρίφθηκαν και αφανίστηκαν. Ο Σταυρός μένει όρθιος. Και μένει όχι μόνο στους τρούλους των ναών, αλλά κυρίως στις καρδιές των πιστών. Και φέρουμε επάνω μας με καύχηση τον Σταυρό. Όμως δεν τον θεωρούμε απλώς κόσμημα ή ένα μαγικό αντικείμενο, αλλά πηγή εμπνεύσεως.
Φέρω τον Σταυρό σημαίνει δέχομαι τον Χριστό ως Σωτήρα και αγωνίζομαι να ζώ σύμφωνα με το θέλημα του Θεού. Φέρω τον Σταυρό σημαίνει εμπνέομαι από το πνεύμα της αγάπης μέχρι θυσίας. Φέρω τον Σταυρό σημαίνει ενσωματώνομαι στο Σώμα του Χριστού την Εκκλησία και αγιάζομαι. " Όσα καρφιά σο σώμα σου έχουν μπήξει τόσες πηγές ζωή για με αναβλύζουν και λούζουν την ψυχή μου και μ' αγνίζουν " (Γ.Βερίτης ).
" Τον Σταυρόν, λοιπόν, αντί ιστίου τανίσαντες αδεώς τον πλουν εκτελέσωμεν " ! Έχοντας τον Σταυρό σαν ιςτίο και κατάρτι ας πλεύσουμε άφοβα στο πέλαγος της ζωής " είπε καταλήγοντας ο Μητροπολίτης Κορωνείας.