ΠΡΑΞΗ «Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε κύριους τομείς εκκλησιαστικής διοίκησης - Β΄ Φάση» με Κωδικό ΟΠΣ 5003934 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020»

Συνοπτική Περιγραφή Πράξης

Η Πράξη με τίτλο  «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΕ ΚΥΡΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Β΄ΦΑΣΗ», η οποία είναι ενταγμένη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μεταρρύθμιση Δημοσίου Τομέα 2014 – 2020», έχει συνολικό Προϋπολογισμό 6.361.712,36 €, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Περιφερειακής Ανάπτυξης, και αφορά την Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε καίριους τομείς της εκκλησιαστικής διοίκησης.

Η Πράξη καλύπτει τους εξής λειτουργικούς Τομείς:

1. Διαχείριση Οικονομικών Υπηρεσιών

2. Διαχείριση Διοικητικών Υπηρεσιών και ειδικότερα τους Υποτομείς:

2.1. Διαχείριση Ναών, Ιερέων και Προσωπικού

2.2. Διαχείριση Εκκλησιαστικών Συμβουλίων

2.3. Διαχείριση Εγγράφων και Ροών Εργασίας

2.4. Διαχείριση Γάμων και Διαζυγίων

3. Διαχείριση Τεχνικών Υπηρεσιών

4. Ηλεκτρονική Ναοδομία

5. Διαχείριση Εκκλησιαστικής Ακίνητης Περιουσίας  (Ακίνητα Ιεράς Αρχιεπισκοπής προς μίσθωση ή παραχώρηση)

Η πράξη είχε ενταχθεί στο Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» με κωδικό MIS 372942 και τίτλο «Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε κύριους τομείς Εκκλησιαστικής Διοίκησης» και αποτελεί τμηματοποιημένο έργο που εκτελείται κατά φάσεις σε δύο προγραμματικές περιόδους (“phasing”).

Στο ΕΠ ΜΔΤ περιλαμβάνεται και συγχρηματοδοτείται η β’ φάση υλοποίησης, σύμφωνα με το εγκεκριμένο Δελτίο Διαχωρισμού και την τελική επικαιροποίηση του ΤΔΠ ( στο Ε.Π. Ψ.Σ. 2007-2013 με MIS 372942) στην οποία περιγράφεται το φυσικό και οικονομικό αντικείμενο της Α’ φάσης υλοποίησης και περιλαμβάνει το Υποέργο 1 (πρώην Υποέργο 2) και το Υποέργο 2 (όπου μεταφέρθηκε τμήμα του πρώην Υποέργου 3 και συγκεκριμένα οι εργασίες της Φάσης 1 για την εκπόνηση του Π1, οι εργασίες της φάσης 2 για την εκπόνηση του Π11, οι εργασίες της Φάσης 3 για την εκπόνηση Π16,18,19 και όλες τις εργασίες της 4ης και 5ης Φάσης του έργου, σύμφωνα με όσα αναλυτικά ορίζονται στη σχετική σύμβαση).

Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της 1ης τροποποίησης της πράξης εντάχθηκε το Υποέργο 3 (ιδίων μέσων) και το Υποέργο 4 για δράσεις δημοσιότητας, ενώ στη συνέχεια με την υπ. αριθμ. 3409/27.12.2018 2η τροποποίηση της πράξης ματαιώθηκαν οι δράσεις του Υποέργου 3, διαφοροποιήθηκε το αντικείμενο του Υποέργο 4, μειώθηκε ο π/υ της Πράξης κατά 92.000€ χωρίς ΦΠΑ και επεκτάθηκε το χρονοδιάγραμμα της Πράξης μέχρι την 31/12/2019, προκειμένου να υλοποιηθεί το νέο Υποέργο 4.

Ως εκ τούτου η Πράξη εμπεριέχει τα ακόλουθα κύρια συστατικά στοιχεία:

Α. Υλοποίηση Εφαρμογών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Β. Ψηφιοποίηση και μετάπτωση εγγράφων στο νέο σύστημα

Γ. Δράσεις προβολής και δημοσιότητας

Χρονοδιάγραμμα: Το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα της Πράξης είναι από την 20η Απριλίου 2015 μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2019.

Επικοινωνία

Οι Ενορίες και τα Ιδρύματα της Ι.Α.Α. μπορούν να αποστέλλουν τις Ανακοινώσεις τους στην διεύθυνση: 

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  

Ακούστε Ζωντανά

Ραδιοφωνικός Σταθμός της Εκκλησίας της Ελλάδος

Κοινωνικά Δίκτυα

© Copyright - Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών - developed by S.R.C.